چاپ کارت مغناطیسی, پرینتر کارت مگنت, چاپگر کارت مغناطیسی

مرکز چاپ کارتهای مغناطیسی پی وی سی, چاپگرهای کارت مگنت مغناطیسی, چاپگر کارتهای مغناطیسی, چاپ رنگی مغناطیسی کارت, کارت مغناطیسی pvc, چاپ پی وی سی مغناطیسی, چاپ کارت مغناطیسی بانکی, پرینتر کارت مغناطیسی, دستگاه چاپ مغناطیس کارت, چاپ افست کارت مغناطیسی, مگنت

چاپ کارت مغناطیسی, پرینتر کارت مگنت, چاپگر کارت مغناطیسی

مرکز چاپ کارتهای مغناطیسی پی وی سی, چاپگرهای کارت مگنت مغناطیسی, چاپگر کارتهای مغناطیسی, چاپ رنگی مغناطیسی کارت, کارت مغناطیسی pvc, چاپ پی وی سی مغناطیسی, چاپ کارت مغناطیسی بانکی, پرینتر کارت مغناطیسی, دستگاه چاپ مغناطیس کارت, چاپ افست کارت مغناطیسی, مگنت

قیمت کارت مغناطیسی

قیمت کارت pvc خام

مرکز قیمتی کارتهای مغناطیسی به نظری بورس کارت خام مغناطیسی pvc . 

کارت پی وی سی مغناطیسی

تخصصی ترین مرکز تهیه و چاپ کارت پی وی سی مغناطیسی است.

چاپ کارت مغناطیسی یا همان  قیمت کارت مغناطیسی  مگنت  معمولا جنسی از پی وی سی دارند .

به طور کلی جهت قیمت کارت مغناطیسی  چاپ کارت هایmagnetic card  (مغناطیس کارت ) فاقد اطلاعات متغیر (چاپ افست کارت مگنت) چاپ افست مورد استفاده قرار می گیرد.

کارت پی وی سی مغناطیسی مشابه کارت های بانکی دارای نوار های مغناطیسی میباشد که اطلاعات در آن ذخیره میگردد

چاپ کارت مغناطیسی

نوار مغناطیسی

کارت های مغناطیسی دارای  قیمت کارت مغناطیس یک نوار مگنت روی لایه خارجی یا تراشه ای مغناطیسی داخل لایه های کارت برای حمل داده ها هستند. 

کارت خام بانکی

 به این شکل که در این کارت ها یک نوار مغناطیسی تعبیه شده (مانند کارت بانکی) که می‌توان اطلاعات را در ترک‌های 3-2-1 به کمک دستگاه قیمت مغناطیسی ذخیره نمود.

این نوع از کارت های pvc از نوع تماسی هستند و اطلاعات روی نوار مغناطیسی آنها کدگذاری شده و توسط دستگاه کارتخوان شناسایی می شود

قیمت کارت خام مغناطیسی

 نوار مگنت آن در دو مدل Hi-Co و Lo-Co قابل ارائه می‌باشد که طبیعتاً کارت مغناطیس Hi-Co از کیفیت و حافظه بالاتری برخوردار است.

 کارت مغناطیسی هدیه

 کارت مغناطیسی عابر بانک 

http://cardco.ir/

 

کارتهای پی وی سی مغناطیسی از نوع تماسی هستند قیمت چاپ کارت مغناطیسی  این نوار مغناطیسی خود از میلیون ها ذره آهنربای آهنی ساخته شده که اطلاعات به وسیله دستگاه کدگذار (encoder) روی آنها ثبت می شود.  و باید برای به دست آوردن اطلاعات کارتها به وسیله ریدر مخصوص کارتهای مغناطیسی اطلاعات نوار مغناطیسی کارتها تخلیه شود. کارتهای پی وی سی مغناطیسی 2 مدل هستند : لوکو – یک ترک و هایکو – سه ترک تقسیم می شوند.

ریدر کارت مغناطیسی

مشخصات کارت های PVC با نوار مغناطیسی به شرح ذیل می باشد :

جنس کارت مغناطیسی:  پلی ونیل کلراید (Polyvinyl chloride) که به اختصار پی.وی.سی گفته می شود.

در صورتی که اطلاعات مورد نظر جهت چاپ بر روی هر کارت مغناطیسی  متغییر باشد (مثل نام و تصویر در کارتهای شناسایی) از چاپگرهای کارت مغناطیس مگنت  PVC (قیمت کارت مگنت ) استفاده می شود.


اندازه و ضخامت کارت مغناطیسی :  ISO7810 – 85,60 × 53,98 mm با ضخامت 760 میکرون به صورت دورگرد.

 دارای نوار مغناطیس در پشت کارت برای ذخیره سازی اطلاعات در دو نوع Lo-Co و Hi-Co.

قیمت کارت مغناطیسی

فن آوری چاپ : UV – تمام رنگی (4 رنگ اصلی به انضمام رنگ سفید).

موارد استفاده از کارت پی وی سی مغناطیسی :

استفاده از کارتهای PVC بخش گسترده ای از زندگی روز مره ما را تشکیل میدهد و هر یک از ما ممکن است به مراتب در طول روز از این نوع کارتها استفاده کنیم.

کارتهای پی وی سی مغناطیسی معمولا در موارد زیراستفاده میگردد:

کارت مغناطیسی تخفیف

اطلاعات ثبت شده روی نوار مغناطیسی با دستگاه کارتخوان (قیمت کارت مغناطیسی) خوانده می شود. به این صورت که ذره های آهنربایی در میدان مغناطیسی قطبیده می شوند و آرایش آنها کد مورد نظر را تشکیل می دهد و این آرایش با کارتخوان شناسایی می شود. 

کارت مغناطیسی حضور و غیاب

کارت مغناطیسی پرسنلی شناسایی

کارت مغناطیسی پارکینگ

http://coico.ir/product/pvc-magnetic-card/